Fornavn
Postnummer
By
Telefonnummer
Hvilken årgang gik du på?

Hvordan foregår udtagelsen?

Der vil 3 uger forinden udtagelsen komme videosekvens ud til henholdsvis rytmerne og springer/parkour, som forventes at man skal kunne inden man kommer til udtagelsen.

I  år vil udtagelsen foregår lidt anderledes. Hvis man som pige gerne vil springe eller lave parkour på Sorø Performance, skal man stadig stille op som rytmer og indlære net sekvensen for pigerne, idet vi forventer at alle piger skal deltage i rytme/danse indslagene. Kan man springe og gerne vil vise dette, bliver der mulighed for det i løbet af udtagelsen om lørdagen. Omvendt hvis man som dreng gerne vil stille op som rytme/danser skal man også indlære net sekvensen for herrerne, da samme forventning om at deltage i drenge indslagene gælder.

Sorø Performance / Valg af linje
Hvis nu du drømmer om noget andet! (valgfri)
- Hvis du som pige eller dreng vil/ønsker noget af det andet, så fortæl os det i dette kommentarfelt.
Skadesnotat (hvis du har skader instruktørerne skal være opmærksomme på noter dem her) (valgfri)

Er der nogle krav til mig som gymnast?

Til udtagelsen lægges der vægt på gymnastens fysiske form, grundteknik og potentiale. På både parkour, spring og rytme/dans søges der gymnaster som ønsker at udvikle sig og blive udfordret.

På instruktør siden håber vi at samle en bred vifte af gymnaster, så der er ingen grund til at holde sig tilbage med at tilmelde sig udtagelsen. Vi stræber efter at få en god og lærerig udtagelse uanset om man kommer på holdet eller ej. Som gymnast på Sorø Performance bliver du også repræsentant for Sorø Gymnastikefterskole og derfor følger der nogle krav, som man som gymnast skal overholde.

• Du er tidligere elev på Sorø Gymnastikefterskole
  • Du prioriterer samlinger og opvisninger HØJT, samt du møder velforberedt op til samlinger og opvisninger.
  • Du går på mindst et ekstra hold, så du holder dig i fysisk og gymnastisk god form
  • Du vil gerne bidrage til et socialt godt hold
  • Du vil være en god repræsentant for Sorø Gymnastikefterskole
  • Du skal være aktiv/pro medlem af Elevforeningen, når du kommer til udtagelsen.

Datoer for træninger og opvisninger

9-10. sep Udtagelse

11. sep Træning

30. sep-1. okt - Træning